Polna doza adrenalina za tekače!

Dogodek poteka pod častnim pokroviteljstvom predsednika Državnega sveta Republike Slovenije Mitje Bervarja.

Datum: 22. april 2018 ob 11.uri

La Dolce Far Niente : Rudarski maraton Zasavje 2017

Priprave 14. 03. 2017 19:11 Maratonka

»La Dolce Far Niente«

Pred izplutjem iz domače luke je doma zavladalo pravo sladko veselje. Končno zimski dopust. Konec počitnic, nobene pretirane gneče in nič, prav nič razen smučanja ne bova počeli. No, pa počivanja na sončku. Že tega se po navadi nabere toliko, da je treba nadaljevat vsak naslednji dan. In to povsem brez slabe vesti.

Obsmučarske dejavnosti

Ampak obljubila sem, da vseeno planiramo tudi nekaj malega obsmučarskih dejavnosti. Pa ni šlo vse po načrtih. Bilo je veliko bolje. In utrujena sem tudi bolj od pričakovanega. Med vsemi učnimi urami geografije, topografije in geologije sem med sprehodi, pohodi in gaženju po snegu, večkrat na pomoč poklicala katerega od svetnikov. Z jeznim prizvokom in prav gotovo dovolj naglas, a verjetno niso imeli časa. Ne po dolini v Vratih, še manj po hribčkih nad vršiškim prelazom. Niti takrat ne, ko sem imela sama snega do ostanka stegenskih mišic, moje dete pa se je po grebenih preganjalo z možakarji gorskih reševalnih služb in njihovimi štirinožnimi prijateljčki, ki so se zadnje tri dni usposabljali v zasneženem visokogorju. Priznam, pomislila sem že, da bi jim eno nalogo reševanja obnemoglega planinca v dolino ponudila kar sama. Madona! Ali pa preizkus odzivnosti helikopterski pomoči. Vseeno bi bilo, ali vojaške ali policijske – uniforma je uniforma. :)

Ampak ure zgodovine, te pa bi ponovila. Najbolj mi je bilo namreč povšeči tisto obujanje zgodovinskega spomina na rosno mlada leta in desant na italijanske štante. No, tudi Ruska cesta s kapelico in bližnja vojaška pokopališča iz 1. svetovne vojne s svojo poučnostjo niso zanemarljiva, ampak ko svoje otroško veselje ob romanjih po nove leder jakne predstaviš dovolj zanimivo, ta odprava pač ne more izostati. Firbčne oziroma znanja željne punce, kaj moreš. In da ob tem svojega potomca poleg z naravnimi lepotami zahodnih sosedov pobliže seznaniš tudi z radostmi nakupovalnih izletov pred stoletjem dni – neprecenljivo. No, ne čisto tako. To se je spremenilo in ob koncu obujanja spominov sva vendar uporabili tudi plastiko. Velike žrtve. Ampak vse za dober trening. :)

Dvakrat B ali Zasavje, od kod ideje tvoje?

Tek po zasavskih hribih, dolinah in rudniški jami mi tako še naprej povzroča cmok v grlu. Vedno več je teh knedlov. Adrenalina polna preizkušnja je prav zares. Že zdaj.

In novica tedna. Moj sparing partner na tej pustolovščini bo sam predsednik naše lepe. Induktivno razmišljajoča pomislim, da v bistvu greva skupaj s šefom. Torej, če si službeno napravljen v uniformo bolj ali manj trendovskih marogastih vzorcev, on pa je vrhovni vodja vseh tovrstno oblečenih, potem sem jaz njegova in on moj – vrhovni poveljnik. ☺

Ampak potem se dokopljem do podatka, da je predsednik Pahor potrdil častno pokroviteljstvo maratona. Samo častni pokrovitelj bo, pih! Predsedniške lauferce se potemtakem ne bodo prav dosti dotikale knapovskega pod/površja. Verjetno ga niti na spregled ne bo. »A v Zagorje da gremo? Kje že je to, rabim pasoš?« :) :)

Organizatorje je s svojim pozitivnim odzivom spodbudil k še in še, ampak predzadnjo aprilsko nedeljo bo najbrž odsoten zaradi višje sile, načrtovanih pomembnih dogodkov, protokola ob odkritju ... že česa. Bomo prebrali v vljudnostnem opravičilu njegove odsotnosti. Sama pa se bolj nagibam k misli, da ne z/more. Ali pa si enostavno ne upa tekmovat s knapi. Mogoče pa se – tako kot kar nekaj nas – tudi on boji teme in zaprtih prostorov. To pa bi bilo priznanje in pol. Že vidim senzacionalne naslovnice rumenih časopisov: »Predsednik se je v rdečih revirjih znebil še zadnje fobije«.. »Tudi predsednik odtekel svoj krog, zdaj ga lahko zaprejo«.. Spet bomo v zobeh. Ampak vsaj govorili bodo o nas. :)

Pozanimati se moram, ali ima isti dogodek lahko dva ali več častnih pokroviteljev. Tudi sama podobno kot predsednik namreč spodbujam ideje po organiziranju in izvajanju tovrstnih dejavnosti – še posebej, če jih izvajajo drugi, ha-ha. Kdo bi si mislil, da mislim tako predsedniške misli. Hm, a protikandidatov ima že kaj več kot enega?

V glavnem, z gospodom predsednikom sva na vezi, v kolikor potrebuje kakšno idejo za ustrezne priprave, pa sploh. Mala mal'ca bo to za naju. :)

Barbara Hanžič Visinski Barbara Hanžič Visinski

Zavod Savus

Rudarski maraton Zasavje 2018 pripravlja Zavod Savus, izdajatelj tiskanega časopisa Zasavski tednik in spletnega časopisa Zasavc.net, v sodelovanju z Rudnikom Trbovlje-Hrastnik. Savus je tudi organizator adrenalinske preizkušnje Jamatlon, na kateri ekipe udeležencev premagujejo rudarske ovire na 5,5 km dolgi progi po Rudniku Trbovlje – Hrastnik. Doslej so uspešno izpeljali že pet Jamatlonov.

Prvi Rudarski maraton je potekal maja 2016 in več kot sto tekačev je bilo navdušenih nad izjemno in enkratno preizkušnjo.

Kontaktirajte nas!

Mestni trg 5a
1420 Trbovlje
Slovenija

070 / 788 510

info@rudarski-maraton.si
info@zasavskitednik.si
info@zasavc.net

Prijavite se na e-novice in ne zamudite naših ugodnosti

Opis operacije: Turistični, rekreativni in kulturni projekti za ohranjanje rudarske in industrijske dediščine.

Cilji operacije:

• povečati prepoznavnost projektov v sklopu operacije v Sloveniji in Evropi;
  • spodbuditi željo, da se ciljne skupine dogodkov udeležijo in preživijo atraktivno doživljajsko izkušnjo;
  • širiti pozitivne odmeve o projektih, ki bodo druge nagovarjale in spodbujale, da o projektih izvejo več, jim zaupajo, jih priporočajo in se jih udeležijo.

Naložbo sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.